سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
هاشمی

حوزه/ استاندار سمنان گفت: گروه‌های جهادی استان سمنان همواره با فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در راه خدمت به مردم پیشگام بودند و موفقیت‌هایی که در حوزه عمرانی، آب‌رسانی به روستاها و اقتصاد مقاومتی ایجاد شده به همت و برکت وجود گروه‌های جهادی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان روز سه شنبه در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی چهار استان سمنان در شهرستان آرادان بیان کرد: رمز موفقیت نظام در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمران و اقتصادی برگرفته از روحیه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان سمنان همواره با فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت در راه خدمت به مردم پیشگام بودند، افزود: موفقیت‌هایی که در حوزه عمرانی، آب‌رسانی به روستاها و اقتصاد مقاومتی ایجاد شده به همت و برکت وجود گروه‌های جهادی است.

هاشمی بهترین راه مبارزه با دسیسه‌های دشمن را توجه به کار گروهی و جهادی در سایه وفاق و همدلی عنوان کرد و گفت: کارهای عمرانی و اقتصادی خوبی در کل استان انجام شد. در حوزه عمرانی توسعه و آبادانی روستاها و در حوزه اقتصادی راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی را می‌توان نام برد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی ۲۰۰ واحد تولیدی ۱۰۰ درصد تعطیل استان احیا شد، تصریح کرد: در این مدت ۲ هزار و ۵۵۰ فقره وام با سود کم در حوزه اشتغال‌زایی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ به متقاضیان پرداخت شده است.

استاندار سمنان: رمز عبور از دسیسه‌های دشمنان کار جهادی است

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان در حوزه ایجاد اشتغال، مدرسه‌سازی، راه روستایی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان خوش درخشیدند و در دوران شیوع کرونا خدمات جهادگران در اجرای طرح شهید سلیمانی بر هیچ کس پوشیده نیست.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان در اشتغال‌زایی رتبه اول کشور و در شاخص ایجاد اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی مقام دوم را کسب کرد، ادامه داد: سمنان سرآمد استان‌های کشور در بحث وحدت و امنیت است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه برای مقطعی غرب استان با مشکل کم‌آبی مواجه بود، گفت: ۴۵ هزار بهره‌بردار بخش کشاورزی در غرب استان وجود دارند که با مکاتبه و پیگیری‌های مسوولان استان سمنان و شهرستان های گرمسار و آرادان مشکل کم‌آبی رفع شده است.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم(عج) استان و جمعی از مدیران، بسیجیان و جهادگران استان سمنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha